1. Як зареєструватися?
Зареєструватися можливо на сайті головного організатора http://mykolayrun.com.ua. Для цього необхідно перейти в розділ «Реєстрація» та обрати необхідний Вам стартовий пакет.

2. Яка вартість реєстрації?
Вартість внеску за стартові пакети:
• дитячі забіги – безкоштовно;
• FUN RUN (1 км), 5 км, 10 км – пакет “Standart” – 200 грн.
• FUN RUN (1 км), 5 км, 10 км – пакет “VIP” – 300 грн.

3. Як здійснити оплату?
Внесок за стартовий пакет можливо зробити в режимі онлайн через офіційний сайт організатора http://mykolayrun.com.ua, розрахувавшись кредитною карткою.

4. Пізня реєстрація.
Як виключення, пізня реєстрація можлива у день видачі стартових пакетів 17 грудня 2016 р. з 15:00 до 18:00, та 18 грудня 2016 р. з 10:30 до 11:30, за попередньою домовленістю.

5. Які документи необхідно мати для отримання стартового пакету?
Для отримання стартового пакету 17-18 грудня 2016 р. необхідно при собі мати документ, що підтверджує особу та вік учасника, а також роздрукований і заповнений стартовий лист, що приходить на вказану електронну пошту після реєстрації на сайті організатора. Для учасників змагань у віці 14 років і молодше, заповнення стартового листа, та обмін його на стартовий пакет здійснюють батьки учасників, або уповноважені супроводжуючі особи (тренер, викладачі і т.д.).

6. Чи можливо отримати стартовий пакет у день забігу?
В якості виключення, для тих, хто не зміг забрати свій стартовий пакет 17 грудня 2016 року, ми надаємо можливість забрати його 18 грудня 2016 з 10:30 для 11:30, за попередньою домовленістю.

7. Чи можливо перереєструвати стартовий внесок на іншого учасника?
Нажаль, але стартовий внесок не може бути перереєстрований на іншу людину.

8. Чи можливо повернути стартовий внесок?
Реєстраційний внесок, сплачений учасником змагань, не підлягає поверненню ні за яких обставин, наприклад: якщо учасник змагань не може взяти участь у змаганнях, завершити обрану дистанцію, не вкладеться у встановлений ліміт часу, а так само, якщо учасник не надав необхідну медичну довідку, якщо він дискваліфікований або змагання скасовані через форс-мажорні обставини і т. д.

9. Чи можливо сплатити більшу суму ніж сума реєстраційного внеску?
За бажанням, ви можете надати додатковий фінансовий внесок направлений на розвиток ГО «ФЕДЕРАЦІЯ ЛЮБИТЕЛІВ СПОРТУ» та спортивного напрямку в Україні : Код ЄДРПОУ 39258659 п/р 26005052604119 в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 300711.

10. Чи можливо змінити обрану дистанцію?
Після оплати стартового пакету, зміна дистанції не можлива.

11. Де можливо залишити особисті речі?
18 грудня 2016 року з 10:30 до 14:00 у приміщенні Будинку юних моряків, що знаходиться за адресою: Флотський бульвар, будуть працювати камери схову для учасників змагань.

12. Коли відбуватиметься нагородження?
• Нагородження дітей в категорії «найкращий костюм»: 18 грудня 2016 р. о 11:20.
• Нагородження дорослих в категорії «найкращий костюм»: 18 грудня 2016 р. о 13:45.
• Нагородження переможців (1, 2, 3 місця) на дистанціях 5 км та 10 км серед чоловіків та жінок: 18 грудня 2016 р. о 13:45.

13. Чи можна отримати стартовий пакет після заходу?
Учасник змагань, який не мав можливості взяти участь у змаганнях, може отримати стартовий пакет протягом 10 робочих днів після проведення змагань в офісі спів-організатора змагань (м. Миколаїв, вул. Спортивна, 1, Центральний стадіон, звертатися до Алли Ковпак за тел. +38 093 104 55 07, +38 050 063 43 31), повідомивши про своє бажання на електронну пошту головного організатора: info.flsukraine@gmail.com, або проханням направити стартовий пакет на вказану адресу.

14. Де дізнатися результати?
Увага! Захід не обслуговується електронною системою хронометражу.
Суддями, за допомогою ручного хронометражу, будуть вибрані лише перші 10 чоловіків та 10 жінок.

15. Де можна переглянути фото заходу?
Професійні фото з заходу можливо буде переглянути на офіційному сайті заходу після 20 грудня 2016 року.

 

Інша інформація про захід:

ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ  map-icon      adobe-help-center-icon
 ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ  МАРШРУТИ  ПРОГРАМА ЗАХОДУ  РЕЗУЛЬТАТИ СТАРТОВІ ПАКЕТИ