Положення про проведення спортивно-розважального заходу
«Свято-Миколаївський Забіг 2016»

1. Дата, час, місце проведення

Дата: 18 Грудня 2016р.

Час: 10:30 – 14:30

Місце: м. Миколаїв, Cоборна площа

Місце старту і фінішу: м. Миколаїв, вул. Адміральська 29.

 

2. Цілі змагань

«Свято-Миколаївський забіг 2016» (далі – Змагання) проводяться з метою популяризації та пропаганди бігових масових заходів в Україні, а також:

  • створення свята для дітей та дорослих у форматі спортивного заходу розважального характеру
  • популяризації та пропаганди здорового способу життя
  • розвиток масового спорту в Україні
  • підтримка духовних та національних традицій
  • інтеграції України у світовий біговий рух
  • інформування, плекання та мотивування української аудиторії, допомоги в досягненні нею особистих і спортивних цілей, стимулювання росту спортивних досягнень у широких масах населення України

 

3. Організатори

Організатором змагань виступає ГО «ФЕДЕРАЦІЯ ЛЮБИТЕЛІВ СПОРТУ»

За підтримки:

  • Миколаївської міської ради
  • Міського голови м. Миколаєва – Сєнкевича Олександра Федоровича
  • Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради
  • Федерації легкої атлетики Миколаївської області

Організатор формує оргкомітет з числа своїх штатних співробітників,  само залучаючи вузькопрофільних фахівців з різних видів спорту.

Оргкомітет затверджує «Положення» про проведення змагань.

До складу Оргкомітету входять:

  • Директор змагань – Галацан Н. М.
  • Керівник проекту – Малигіна Г.В.
  • Президент Федерації легкої атлетики Миколаївської області – Бугайов А. І.
  • Головний суддя змагання – Ковпак А. Ф.

Оргкомітет затверджує «Положення про проведення змагання», а також вносить доповнення та зміни в «Положення».

Оргкомітет відповідає за:

– Інформаційне забезпечення учасників;

– Залучення коштів для фінансування самих змагань;

– Підготовку документів і матеріалів для роботи Мандатної комісії;

– Надання призів для вручення переможцям та призерам Змагання;

– Оренду спортивних споруд, приміщень та техінвентарю для проведення змагань;

– Контроль за підготовкою та проведенням Змагання, розглядом офіційних протестів і вирішенням спірних питань, а також розгляд документів і допуск до участі у змаганні покладається на Мандатну комісії.

До складу Мандатної комісії входять:

– Представник Оргкомітету;

– Головний суддя Змагання;

– Головний секретар Змагання.

Очолює Мандатну комісію Директор Змагання – Галацан Н. М. Допускається запрошення до комісії професійних спортсменів та фахівців.

 

4. Базові правила проведення Змагання

Проведення змагань повністю відповідає Технічним правилам:

У легкоатлетичних змаганнях:

Міжнародної асоціації легкоатлетичних федерацій (ІААF), Асоціації міжнародних марафонів і дорожніх пробігів (AIMS), Федерації легкої атлетики України (ФЛАУ), Технічному регламенту змагань та відповідним рішенням, прийнятим організатором змагань.

Організатор змагань залишає за собою право вносити зміни в програму змагань.

Базові правила

  1. Організатор змагань залишає за собою право скасувати змагання (до або під час проведення) через форс-мажорні обставини.
  2. Правила та загальні умови – офіційний документ, який діє на правах договору між організатором і учасником змагань.
  3. Будь-які пропозиції, поправки і доповнення до цього документу приймаються на електронну пошту організатора змагань: info.flsukraine@gmail.com.
  4. Організатор змагань залишає за собою право вносити зміни в програму змагань.
  5. Організатор змагань гарантує проведення змагань за будь-яких погодних умов.

Здоров’я

  1. Кожен учасник змагань добровільно бере участь у змаганнях, визнаючи всі ймовірні ризики для власного здоров’я під час і після їх закінчення.
  2. Кожен учасник змагань бере на себе особисту відповідальність за свій фізичний стан і здатність завершити обрану дистанцію змагань.

 

5. Витрати по організації та проведенню змагань

Витрати по проїзду, розміщення та харчування несуть організації, що відряджають або самі учасники, а організатори забезпечують спеціальні умови з боку готелів, надаючи доступну вартість для проживання.

 

6. Програма забігу

Видача стартових пакетів для учасників забігу:

17 грудня 2016 р з 15:00 до 18:00 за адресою м. Миколаїв, вул. Спортивна 1 (ЦС, Легкоатлетичний манеж) та 18 грудня 2016 р з 10:30 до 11:30 за адресою м. Миколаїв, вул. Адміральська, 31 (навпроти Будинку творчості).

Робота камер схову: 18 грудня 2016 р. з 10:30 до 14:00;

Старт дитячого забігу на 100м: 18 грудня 2016 р. 12:00;

Старт дитячого забігу на 500м: 18 грудня 2016 р. 12:10;

Нагородження  дітей за найкращі костюми: 18 грудня 2016 р. 12:20;

Розминка: 18 грудня 2016 р. 11:45;

Старт забігів на 1 км, 5 км, 10 км (одночасно): 18 грудня 2016 р. 12:15;

Нагородження дорослих за найкращі костюми: 18 грудня 2016 р. 13:45;

Нагородження переможців та призерів на дистанціях 5 км та 10 км серед чоловіків та жінок: 18 грудня 2016 р. 13:45.

 

7. Умови допуску до змагань

Допуск учасників до змагань здійснюється за наявності документів, що надаються до Мандатної комісії при отриманні стартового пакета учасника:

– Посвідчення особи, що підтверджує особу та вік учасника (обов’язково для всіх учасників);

– Документ, що засвідчує право учасника на безкоштовну участь у Змаганні, або на отримання пільги на оплату стартового внеску.

Для учасників змагань у віці 14 років і молодше, підтвердження віку здійснюють батьки, або уповноважені супроводжуючі особи (тренер, викладач і т.д.).

До участі в дитячих забігах долучаються діти за наступних вікових категорій:

100 м – від 3 до 7 років включно;

500 м – від 8 до 18 років включно.

При бажанні батьків, та при письмовій їх згоді, діти можуть бігти інші дистанції, на рівних умовах з іншими.

В разі відсутності посвідчення особи, стартовий номер та пакет учасника не видається.

Вік учасника визначається на дату проведення забігу на підставі наданих документів: 17 грудня 2016 р.

Загальний ліміт учасників на всіх дистанціях – 1000 спортсменів.

 

8. Реєстрація на змагання

Учасники допускаються до змагань за умови належної і своєчасної реєстрації на змагання.

Реєстрація можлива в режимі on-line на сайті організатора змагань mykolayrun.com.ua

Електронна реєстрація учасників буде відкрита з 08.11.2016 року по 16.12.2016 00:00 року, або до завершення ліміту учасників на кожну окрему дистанцію.

Пізня реєстрація буде проводитись в дні видачі стартових пакетів, згідно розладу, за попередньою домовленістю.

Організатор змагань має право призупинити або повністю закрити реєстрацію без попередження в разі досягнення ліміту учасників.

Учасник вважається зареєстрованим, якщо він заповнив заявку та сплатив стартовий внесок.

Після онлайн-реєстрації на пошту учасника  буде присланий стартовий номер не пізніше 16 Грудня 2016 року.

Реєстраційний внесок, сплачений учасником змагань, не підлягає поверненню ні за яких обставин, наприклад: якщо учасник змагань не може взяти участь у змаганнях, завершити обрану дистанцію, не вкладеться у встановлений ліміт часу, а так само, якщо учасник на надав необхідну медичну довідку, якщо він дискваліфікований або змагання скасовані через форс-мажорні обставини і т. д.

Реєстрація учасника анулюється, якщо під час реєстрації ним були надані неточні та/або помилкові данні. В разі анулювання реєстрації грошові кошти не повертаються.

Реєстрація, що оплачена не може бути відмінена та/або змінена на іншу особу. Стартовий внесок не повертається.

 

9. Стартовий внесок

Вартість стартового внеску пакету “Standart” на дистанції FUN RUN (1 км), 5 км та 10 км становить: 200 грн.

Вартість стартового внеску пакету “VIP” на дистанції FUN RUN (1 км), 5 км та 10 км становить: 300 грн.

Дитячі забіги на дистанції 100 м та 500 м безкоштовні.

Діти, що приймають участь у дорослих забігах з письмового дозволу батьків, оплачують стартовий внесок на загальних умовах.

У вартість стартового внеску не включена комісія за переказ грошових коштів.

Оплата стартового внеску учасниками Змагання здійснюється електронним платежем на сайті організатора mykolayrun.com.ua

 

10. Повернення стартового внеску

Повернення грошових коштів, сплачених у рахунок реєстраційного внеску, не проводиться згідно з Договором публічної оферти, який приймається  учасником при реєстрації на захід.

 

11. Особисті дані

Кожен учасник змагань згоден на використання його особистих даних, фото-, відео- або аудіо- матеріалів з його участю і без узгодження з ним, для реклами заходу без будь-якої компенсації з боку організатора змагань.

Всі фото- та відеоматеріали змагань, доступні організатору змагань, можуть бути використані організатором змагань як допоміжні документи, що підтверджують точність результатів змагань і випадки порушення правил змагань.

 

12. Стартові пакети, отримання стартових пакетів

17 грудня 2016 р з 15:00 до 18:00 за адресою м. Миколаїв, вул. Спортивна 1 (ЦС, Легкоатлетичний манеж) та 18 грудня 2016 р з 10:30 до 11:30 за адресою м. Миколаїв, вул. Адміральська, 31 (навпроти Будинку творчості).

В стартовий пакетStandart на дистанціях 1 км FUN RUN, 5 км, 10 км включені*:

– Стартовий номер;

– Новорічний капелюх;

– Медаль фінішера;

– Вода;

– Багажний номер.

*У стартових пакетах «VIP» додатково включені:

  • Рюкзак;
  • Силіконовий браслет.

В «стартовий пакет» учасника на дитячі дистанції 100 м та 500 м включені:

– Стартовий номер;

– Багажний номер;

– Дитяча медаль фінішера;

– Імбирний пряник на фініші;

– Вода;

– Подарунковий пакет від спонсорів та партнерів;

– Диплом фінішера.

Учасники змагань отримують стартові пакети особисто при пред’явленні стартового листа та документа, що посвідчує особу.

Учасник змагань, який не мав можливості взяти участь у змаганнях, може отримати стартовий пакет протягом 10 робочих днів після проведення змагань в офісі спів-організатора змагань (м. Миколаїв, Цеетральний стадіон, легкоатлетичний манеж, у Копак Алли т. 093 104 55 07) повідомивши про своє бажання на електронну пошту головного  організатора: info.flsukraine@gmail.com, або проханням направити стартовий пакет на вказану адресу.

Доставка стартових пакетів здійснюється за рахунок замовника.

 

13. Результати та їх облік

Захід обслуговується:

– Суддями за допомогою ручного хронометражу лише перших 10 чоловіків та 10 жінок.

Увага! Захід не обслуговується електронною системою хронометражу.

Під час подолання всієї дистанції стартовий номер повинен бути в такому вигляді, в якому він був виданий. Суворо заборонено знімати, закривати і пошкоджувати його (підрізати, згинати і т.п.).

 

14. Ліміт часу

В легкоатлетичних забігах ліміт часу становить:

  • в бігуна 10 км — 1 година 20 хвилин.
  • в бігуна 5 км — 50 хвилин.

Учасники змагань, які не дотрималися ліміту часу, знімаються з дистанції і можуть продовжити рух поза трасою змагань (тротуари, пішохідні доріжки і т.д.), дотримуючись ПДР України.

 

15. Пункти харчування та гідратації

Пункти гідратації розміщені на фініші. На пунктах доступна вода, медична допомога, допомога волонтерів. Пункти харчування не передбачені форматом змагань.

 

16. Пільгові категорії

Згідно із форматом змагань,  пільговим категоріям громадян України передбачається знижка у розмірі 20% від суми внеску за стартовий пакет. Знижка надається тільки для стартових пакетів «Standart». У момент видачі стартового пакету буде здійснюватися перевірка документа, що підтверджує пільгову категорію учасника. У випадку, якщо пільга не підтверджується, стартовий пакет не видається, або доплачується сума наданої знижки на місці.

 

17. Визначення переможців та призерів

Визначення переможців та призерів Змагання  серед учасників відбувається за фактом приходу.

 

18. Нагородження переможців

На дистанціях 5, 10 км нагородження проводиться з 1 по 3 місце серед чоловіків та жінок в абсолютній першості. В категорії «Найкращий костюм» серед дорослих буде вибрано трьох переможців.

На фініші нагороджуються всі діти, що приймали участь у забігах на 100 та 500 м, а також призери у категорії «Найкращий костюм».

 

19. Протести і претензії. Терміни подачі протестів і претензій

Учасник має право подати протест або претензію, які розглядаються суддівською колегією, до складу якої входять: головний суддя, старший суддя стартово-фінішної зони і головний секретар.

До протестів і претензій можуть належати:

– Протести і претензії, що впливають на розподіл призових місць;

– Протести і претензії, що стосуються неточності у вимірі часу, за який учасник пробіг дистанцію;

– Протести і претензії, що стосуються дискваліфікації учасника за неспортивну поведінку.

Решта претензій можуть бути проігноровані комісією в силу їх незначущості (сюди відносяться друкарські помилки, некоректні анкетні дані та інше).

При подачі претензії необхідно вказати наступні дані:

– Прізвище та ім’я (анонімні претензії не розглядаються);

– Суть претензії (в чому полягає претензія);

– Матеріали, які доводять помилку (фото-, відеоматеріали).

Дані індивідуальних вимірників часу до розгляду не приймаються.

Претензії приймаються тільки від учасників Змагання або від третіх осіб, які є офіційними представниками учасників.

Терміни подачі протестів і претензій, а також спосіб їх подачі:

Протести і претензії, що впливають на розподіл призових місць в абсолютній першості, приймаються суддівською колегією в письмовій або в усній формі з моменту оголошення переможців та до офіційної церемонії нагородження.

Розподіл призових місць після церемонії нагородження може бути переглянуто суддівською колегією тільки при виявленні фактів порушення переможцем діючих правил, якщо виявлення порушень було неможливо до церемонії нагородження.

Рішення про перегляд призових місць приймається Директором Змагання.

З інших питань учасник має право подати протест або претензію в період з моменту закінчення Змагання протягом 3 календарних днів.

Протест або претензія повинні бути спрямовані в письмовій формі на адресу електронної пошти.

 

20. Дискваліфікація

Суддівська колегія залишає за собою право дискваліфікувати учасника у разі, якщо:

– Учасник біг під зареєстрованим номером іншого учасника;

– Учасник скоротив дистанцію;

– Учасник пробіг дистанцію, на яку не був заявлений;

– Учасник використовував підручний засіб пересування (велосипед, самокат, авто-засіб для пересування та ін.);

– Учасник почав забіг до офіційного старту;

– Учасник почав забіг після закриття зони старту;

– Учасник прибіг до фінішу після закриття зони фінішу;

– Учасник почав забіг не з зони старту;

– Учасник біг без офіційного номера Змагання;

– Учасник проявив неспортивну поведінку.

 

21. Посвідчення про відрядження

Відмітка про відрядження буде виставлятися представником ГО «Бігова Україна» на посвідченнях про відрядження тільки при отриманні пакету учасника за день до змагань.

 

22. Інформаційні джерела

Детальна інформація про Змагання розміщена на офіційному сайті mykolayrun.com.ua.

За інформацію на інших інформаційних ресурсах Оргкомітет змагань відповідальності не несе.

 

Інша інформація про захід:

 map-icon  bag-icon    adobe-help-center-icon
 ПРОГРАМА ЗАХОДУ  МАРШРУТИ  СТАРТОВІ ПАКЕТИ  РЕЗУЛЬТАТИ ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ